Pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy týkající se našich produktů nebo vašich objednávek, níže naleznete odpovědi. Pokud máte problém nebo otázku, která vyžaduje okamžitou pomoc, můžete kliknout na tlačítko Chat níže a kontaktovat naši zákaznickou podporu, nebo nám můžete poslat e-mail pomocí našeho kontaktního formuláře (tlačítko kontaktovat níže). Ozveme se vám do 24 pracovních hodin.
Produkty
Otázka: Jak se mohu přihlásit k odběru oznámení o doplnění zásob?
Pokud po přihlášení zadáte na stránce produktu svou e-mailovou adresu, budeme vás e-mailem informovat, až bude produkt opět skladem.
Otázka: Kde se mohu zeptat na produkty?
Zašlete prosím název produktu a podrobnosti, které vás zajímají, na adresu andaash.offi@gmail.com a my vám odpovíme.
Otázka: Nedoplňují se zásoby zboží, které není skladem?
Produkty označené jako dočasně vyprodané mají být znovu naskladněny, zatímco produkty označené jako vyprodané nemají být znovu naskladněny.
Doprava
Otázka: Jak dlouho trvá dodání?
Objednávky zadané před 13:00 budou odeslány tentýž den. Objednávky zadané po 13:00 budou odeslány následující pracovní den.
Otázka: Je k dispozici dárkové balení?
I když nenabízíme samostatné dárkové balení, všechny produkty Sculpig jsou úhledně zabaleny v luxusním polyetylénovém sáčku s logem, takže jsou ideální jako dárek.
Otázka: Chtěl/a bych vrátit zboží.
Dodací adresu lze změnit pouze před odesláním. Dodací adresu nelze změnit, pokud již bylo zboží odesláno. Zákazník je navíc zodpovědný za jakékoli náklady na ztrátu nebo vrácení zboží vzniklé v důsledku nesprávných informací o příjemci po doručení.
Otázka: Jak dlouho trvá dodání?
Produkty skladem budou odeslány do 1-2 dnů po zaplacení. Pokud produkt není skladem, může se datum dodání lišit v závislosti na očekávaném datu doručení.
Objednávky
Otázka: Kde si mohu zkontrolovat podrobnosti své objednávky?
Pokud jste členem, můžete se přihlásit - informace o členovi - objednávka. Pokud nejste členem, můžete se přihlásit zadáním informací do dotazu na objednávku - dotaz na objednávku pro nečleny.
Otázka: Chci změnit produkt, který jsem si objednal/a.
Pokud je produkt ve fázi přípravy, můžete provést změny kontaktováním zákaznického centra, ale změny nejsou možné po doručení. Po obdržení prosím produkt vraťte a znovu objednejte.
Otázka: Můžete to dárkově zabalit?
V podstatě jsou všechna balení ANDAASH určena jako dárek. Nákupní tašky se však nedodávají samostatně.
Otázka: Je možné plánované doručení?
Samostatné služby předobjednávky a předdodání nejsou poskytovány.
Vrácení a refundace
Otázka: Chci zrušit svou objednávku.
Storno je možné pouze před odesláním. Storno po odeslání již není možné. Pokud je objednávka před odesláním, zkontrolujte prosím stav objednávky a odešlete žádost o stornování.
Otázka: Chtěl/a bych vrátit zboží.
POKUD byly visačky odstraněny, nelze produkt vrátit. Pokud je zboží v původním stavu, můžete ho vrátit do 14 dnů.
Otázka: Kdy dostanu peníze zpět?
Mírně se liší v závislosti na platební společnosti. Ve většině případů je platba zpracována do 4–7 pracovních dnů od zpracování zrušení platby.
Otázka: Jaký je poplatek za vrácení?
Pokud jste za dopravu zaplatili při objednávce, bude vám účtován pouze poplatek za jednosměrnou dopravu vrácení. Pokud jste při objednávce obdrželi dopravu zdarma, bude vám účtován poplatek za dopravu tam i zpět.
Otázka: Existují nějaké zásady pro nevrácení zboží?
*Výměna a vrácení zboží není možné v žádném z následujících případů:
• Pokud od obdržení produktu uplynulo více než 7 dní
• Pokud vrácené zboží nedorazí na místo vrácení déle než 7 dní od podání žádosti o vrácení
• Pokud je nevratná otevírací nálepka na výrobku poškozená
• Pokud obal produktu není odeslán ve stavu, v jakém jste jej obdrželi, nebo chybí či je poškozen (musíte jej odeslat ve stavu, v jakém jste jej obdrželi)


